A SZETBER Kft. alapvető célkitűzése - megrendelőink igényeit megismerve - azt időben, a leggyorsabban és kifogástalan minőségben végezzük, vagy végeztessük el. Ezen igények kielégítését szolgálják az adatok elemzésének eredményeként kitűzött minőségcélok és azok határidőn belüli teljesítése.
A társaság törekszik továbbá arra is, hogy saját hibáit a pontos dokumentáltság révén alaposan megismerje, a hibák okait feltárja és olyan javító intézkedéseket foganatosítson, amelyek a hasonló hibák ismételt előfordulását megakadályozzák.
Arra törekszünk, hogy kölcsönösen előnyös, hosszú távú kapcsolatot alakítsunk ki megrendelőinkkel és alvállalkozóinkkal, valamint, hogy a minőséggel kapcsolatos észrevételeiket hasznosítsuk.
A tevékenységünk során olyan alvállalkozókkal működünk együtt, akik ismerik a SZETBER Kft. minőséggel kapcsolatos politikáját.
A SZETBER Kft. szolgáltatásának mindenkori minőségi színvonalát a megrendelő igényei alapján határozza meg.
Társaságunk azon dolgozik, hogy biztosítsa a jelenlegi és jövőbeli megrendelőink megelégedettségét a kifogástalanul végrehajtott munkáink időben történő szállításával.
Szlogenünk: "Elsőre jól elvégezni, vagy elvégeztetni"
Fejlődésünk és eredményes működésünk érdekében valljuk, hogy a jelenlegi állapottól mindig van jobb. A SZETBER Kft. vezetése kötelességének tekinti, hogy olyan környezetet teremtsen, ahol mindenki állandóan fejlesztheti és teljes mértékben hasznosíthatja képességeit.
Ezt a szándékainkat tartalmazó nyilatkozatot minden munkatársunk számára megismerhetővé tesszük és ismeretét meg is követeljük.
Megrendelői elégedettség mérése: A SZETBER Kft. számára fontos információ a megrendelő elégedettsége. Az évente kiküldött kérőívek 95 %-át visszaküldik, ezek között nincs megrendelői elégedetlenség.
2008. Szetber Kft. |
| |
| |
Oldaltérkép |
| |
Adatvédelmi nyilatkozat |